چرا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار دریافت خارش، راش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار دریافت خارش، راش

چرا مرحله بیماری 3 مزمن کلیه دریافت بثورات خارش دار؟ در واقع، پس از مردم 3 بیماری کلیه به مرحله سقوط، آنها را بیشتر از این بیماری رنج می برند، نشانه هایی مانند بثورات خارش دار رخ می دهد، آنها را با کیفیت زندگی بیمار تا حد زیادی تاثیر می گذارد.
به طور عمده علل خارش پوست در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟
3 به طور عمده شرایطی که ممکن است بثورات پوستی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می شود وجود دارد.
1. سطح فسفر بالا
هنگامی که عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است، فسفر بیش از حد نمی تواند توسط اختلال عملکرد کلیه، که سطح فسفر بالا باعث می شود حذف شده است. سپس بیماران ممکن است خارش پوست را تجربه کنند.
2. سموم اورمی شکایتی تجمع
همانطور که می دانیم، کلیه تابع از فیلتر مواد زائد و سموم در خون است. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، آنها را به خوبی کار شکست بخورد. و سموم و مواد زائد در خون در بدن تجمع می یابد. سموم اورمی در بدن خواهد راش پوستی یا خارش شود.
3. علت اصلی
برخی از علل اصلی بثورات پوستی است که توسط برخی بیماری های کلیوی مانند لوپوس یا برخی از بیماری های ایمنی دیگر باعث وجود دارد. خارش پوست است که اغلب یک علامت شایع در این بیماری است.
چگونه برای درمان بثورات خارش دار؟
هنگامی که بیماران بثورات خارش دار، آنها ممکن است خارش غیر قابل تحمل و پوست زشت، که به بیماران در هر دو روحی و جسمی دردناک خواهد شد داشته باشد. بنابراین درمان به موقع و مناسب لازم است برای آنها.
در واقع، علت بثورات خارش دار کاهش عملکرد کلیه و سیستم ایمنی غیر طبیعی است. بنابراین، اگر می خواهید به بیماران جبران خارش پوست خود را، آنها باید درمان در هر دو بهبود عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن.
اگر شما هنوز هم سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: